Vašim podneskom od 21 ožujka 2011 godine zatražili ste mišljenje o razvrstavanju vozila Toyota Land Cruiser N1 u Carinsku tarifu U privitku ste nam dostavili fotografije vozila s podacima o dimenzijama vozila i dimenzijama stražnjeg prostora namijenjenog prijevozu robe Iz dostavljene dokumentacije i druge dostupne dokumentacije je vidljivo da se radi o terencu visoke klase koji u raznim izvedbama može imati 5 8 sjedišta od kojih je jedna homologacijom kategorizirana kao N1 Vozilo ima jedan zatvoreni unutarnji prostor s tvornički ugrađenom mrežom iza drugog reda sjedala koja odvaja putnički od prtljažnog teretnog prostora dva prednja sjedala za vozača i suvozača i drugi red sjedala za prijevoz putnika četvora bočna ostakljena vrata i stražnja ostakljena vrata koja se otvaraju bočno maskirane stražnje bočne prozore u prtljažnom prostoru prtljažni prostor obujma sudeći po navedenim dimenzijama cca 1 m3 U prtljažnom prostoru je podnica koja poravnava prostor i sigurnosni pojasevi za treći red sjedala U nastavku Vam navodimo obrazloženje razvrstavanja Prema Zakonu o carinskoj tarifi Nar nov br 61 00 117 00 i 119 00 i Uredbi o Carinskoj tarifi Nar nov br 138 10 zakonsku osnovu za razvrstavanje robe u Carinsku tarifu čine opća pravila za primjenu nazivlja carinske tarife Navedena ...
Da bi ste vidjeli mišljenje/stajalište trebate se pretplatiti na PiP
Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku