U vezi vašeg upita kakve su mogućnosti i procedure kod slanja određene robe a koju ste prethodno kupili i uvezli iz inozemstva na popravak u drugu zemlju ili čak zamjenu za ispravni proizvod obavještavamo vas o slijedećem Roba koja je bila redovno uvozno ocarinjena puštena u slobodan promet a primatelj robe utvrdi da ima određene nedostatke tj da je neispravna ili da ne odgovara uvjetima utvrđenim ugovorom ili narudžbom npr roba neodgovarajuća glede svojih svojstava i kakvoće može se vratiti prodavatelju u inozemstvo U takvom slučaju odnosno u slučaju povrata robe u inozemstvo uvoznik može ostvariti i pravo na povrat uvoznog carinskog duga pod sljedećim uvjetima da roba nije bila upotrebljavana osim ako je početna uporaba bila nužna da bi se utvrdili nedostaci robe ili njezina neusklađenost s odredbama ugovora te da je roba izvezena iz carinskoga područja RH Za povrat carine treba podnijeti zahtjev u roku od 12 mjeseci od kada je uvoznik bio obaviješten o carinskom dugu na propisanom obrascu i uz zahtjev se moraju priložiti sve isprave kojima se dokazuje okolnost za povrat carine što znači da se dokazuje ...
Da bi ste vidjeli mišljenje/stajalište trebate se pretplatiti na PiP
Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku