Baza znanja

 
 
 
 
 
 
 
 

Upute za pretraživanje

Pretraživač pronalazi članke objavljene u našim časopisima Računovodstvo, revizija i financije te Pravo i Porezi, knjige, pitanja i odgovore, mišljenja, sudsku praksu, vijesti i ostale sadržaje koje možete naći na našim stranicama

Pretraživač pretražuje sljedeće pojmove za navedene sadržaje na našoj stranici:

  • područje
  • naslov
  • autori
  • sažetak
  • ključne riječi
  • klasu (za mišljenja)
  • broj presude (za sudsku praksu)

Prilikom pretraživanja najjednostavnije je u polje "Pojam pretraživanja" upisati jedan ili više traženih pojmova. Kada upisujete više pojmova odvojite ih prazninama.

Ako je upisana jedna riječ, pretraživač će ispisati listu svih sadržaja koji sadrže traženi pojam. Za efikasno pretraživanje najbolje je upisati samo korijen riječi*.

U slučaju da postavite dva ili više uvjeta pretraživanja, u rezultatima ćete dobiti samo one sadržaje koji ispunjavaju sve tražene uvjete.

Ako u polje Pojam pretraživanja napišete "Vlado Brkanić" dobit ćete sadržaje kojih je autor dr. Brkanić, ali i one gdje se on spominje. Ako želite samo sadržaje kojih je on autor njegovo ime i prezime upišite u polje "Autor", analogno tome se ponaša polje "Područje".

Rezultati su sortirani kronološki od novijih prema starijima.

Ovdje navodimo nekoliko primjera pojmova za pretraživanje, napisanih tako da obuhvate što veći broj članaka sa traženom tematikom.

  • Članci o povratu poreza: porez povrat
  • Članci o trgovačkim društvima autora Vilima Gorenca: trg druš gorenc
  • Članci o trgovini na malo: trgovin malo,
  • Članci o godišnjem popisu imovine: god popis imovin
  • Članci o mjenici autora Franje Amona: mjenic amon
  • Članci o putničkom prometu: putni promet

*Ako npr. u pretraživač upišete riječ dionica nećete dobiti popis članaka koji sadrže riječi dioničari, dionice i sl. Za navedeni primjer je najbolje upisati: dioni.

Rezultati pretraživanja

Snimka webinara
Novosti u poreznim propisima u 2024. g. i druge aktualnosti, trajanje 285 min
Utorak, 05.12.2023.

Autori:
Mr. Anja BOŽINA , dipl. oec. i ovl. rač.
Dr. sc. Tamara CIRKVENI FILIPOVIĆ , prof. struč. stud. i ovl. rač.

rrif - 12.2023, str. 33
Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije
Poduzetničko računovodstvo
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec.

Troškovi promidžbe i reprezentacije mogu nastati kod poduzetnika tijekom cijele poslovne godine ali u pravilu češće nastaju krajem poslovne godine ...

rrif - 12.2022, str. 58
Računovodstvo troškova reprezentacije i promidžbe
Poduzetničko računovodstvo
Autor: Jasna VUK , mag. oec. i ovl. rač.

Zbog različitog poreznog položaja bitno je razlikovati reprezentaciju od promidžbe Reprezentacija je usmjerena na poslovne partnere a promidžba na sadašnje ...

rrif - 12.2021, str. 22
Računovodstvo troškova reprezentacije i promidžbe
Poduzetničko računovodstvo
Autor: Jasna VUK, dipl. oec. i ovl. rač.

Kraj godine uobičajeno je vrijeme kada se daruje poslovnim partnerima kao zahvala za dosadašnju suradnju te kao zalog dobre buduće ...

rrif - 10.2021, str. 117
Primitci po nagradnim igrama i natječajima
Dohodak
Autor: Anamarija WAGNER , dipl. oec., ACCA i ovl. rev.

Primitci ostvareni na nagradnim natječajima i nagradnim igrama ne smatraju se dohotkom te se mogu isplatiti bez obračuna poreza na ...

rrif - 12.2020, str. 53
Troškovi promidžbe i reprezentacije
Poduzetničko računovodstvo
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač.

Troškovi promidžbe reklame ekonomske propagande uobičajeni su troškovi nekoga poslovnog subjekta koji nastaju u svrhu obavještavanja potrošača i poslovnih ...

Nepr - 12.2019, str. 64
Financiranje izborne promidžbe na izborima za predsjednika Republike Hrvatske
Udruge, klubovi i sl.
Autori: Tomislava MARIČEVIĆ , dipl. oec.
Maja ŽERAVICA , mag. oec.

Sudionici na izborima za predsjednika Republike Hrvatske obvezni su poštovati odredbe posebnog zakona kojim je uređeno financiranje izborne promidžbe ...

rrif - 12.2019, str. 43
Računovodstvo promidžbe, reprezentacije i darovanja
Poduzetničko računovodstvo
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač.

Slanje reklamnih poruka kupcima potrošačima i javnosti porezno je priznan trošak s pravom odbitka pretporeza S druge strane za ...