Pravilnikom se utvrđuje sadržaj obrasca na kojem se podnosi zahtjev za ostvarivanje prava radnika u slučaju stečaja poslodavca temeljem Zakona o osiguranju radničkih tražbina (Nar. nov., br. 70/17.), propisuje način podnošenja zahtjeva i dokumentacija koju je potrebno priložiti zahtjevu.
Zahtjev za ostvarivanje prava mora sadržavati:
a) osobne podatke radnika,
b) podatke o poslodavcu,
c) podatke o radno pravnom statusu radnika,
d) podatke o utvrđenoj tražbini,
e) vrstu prava za koje se zahtijeva ostvarivanje,
f) podatak o broju tekućeg računa, u slučaju brisanja iz registra pravne osobe poslodavca kao posljedice zaključenog stečajnog postupka i
g) popis priloga.
Postupci pokrenuti temeljem Pravilnika o sadržaju obrasca zahtjeva radnika za ostvarivanje prava u slučaju stečaja poslodavca (Nar. nov., br. 93/15.), dovršit će se sukladno odredbama toga Pravilnika.
Na dan stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o sadržaju obrasca zahtjeva radnika za ostvarivanje prava u slučaju stečaja poslodavca (Nar. nov., br. 93/15.).
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 21. rujna 2017., a može se vidjeti ovdje.