Med koji se stavlja na tržište Republike Hrvatske mora biti označen sukladno zahtjevima propisanim Uredbom (EU) br. 1169/2011 o informiranju potrošača o hrani, Pravilnikom o medu (Nar. nov., br. 53/15 i 47/17) te u slučaju uniflornog meda i Pravilnikom o kakvoći uniflornog meda (Nar. nov., br. 122/09. i 141/13.).
Sukladno navedenim propisima, svaka pretpakovina meda obvezatno mora biti označena podacima o: neto količini, datumu minimalne trajnosti, nazivom i adresom subjekta u poslovanju s hranom pod čijim se imenom ili nazivom med stavlja na tržište sa sjedištem u EU ili ako taj subjekt nema sjedište u EU, imenom ili nazivom tvrtke uvoznika za tržište EU, zemljom podrijetla u kojoj je med skupljen (ili više zemalja ako je u njima med skupljen), posebnim uvjetima čuvanja ili upotrebe; te oznakom serije ili lota.
Uzimajući u obzir činjenicu da je med definiran kao proizvod medonosnih pčela kao i činjenicu da je zemlja podrijetla meda definirana kao zemlja u kojoj je med sakupljen, prema shvaćanju Ministarstva poljoprivrede, isticanje navoda „proizvodi“ na medu, koji je otkupljen od vlasnika košnica pčela koje su med proizvele te zapakiran, može biti dvosmisleno i obmanjujuće za potrošača, pa stoga u ovakvim slučajevima potrebno koristiti navode poput „stavljanje na tržište“, „puni“ i sl., ili uopće ne koristiti navod o ulozi subjekta u lanci hrane odgovornog za informiranje potrošača o hrani, budući da isti nije obvezan.
Navedeno potvrđuje i stajalište Ministarstva poljoprivrede KLASA: 310-26/18-01/19. Ur.br. 525-09/1229-18-2 od 20. ožujka 2018.
Više o označavanju pretpakiranog meda moći će se pročitati u časopisu RRiF za mjesec srpanj.