U tijeku postupka pred sudovima nižeg stupnja utvrđeno je sljedeće da je dana 2000 iznad mjesta K došlo do pada zrakoplova C reg oznake v tuženika A Z te da su smrtno stradali pilot zrakoplova Š Ž i putnik I P sin tužitelja M i F P a brat tužitelja B P zrakoplov tuženika A Z u trenutku nesreće imao je važeću svjedodžbu o provedbenosti te nisu utvrđene tehničke neispravnosti zrakoplova točnije bio je u ispravnom stanju i punoj letnoj eksploataciji te da zrakoplov prije nezgode nije imao bilo kakva oštećenja i nedostatke da je zrakoplov u pogonu opasna stvar a vožnja zrakoplovom opasna djelatnost S obzirom na navode revizije u ovoj fazi postupka sporna je samo odštetna odgovornost tuženika za štetu koju trpe tužitelji Pravilno sudovi nižeg stupnja ocjenjuju s obzirom na to da je do ...
Detaljnije možete vidjeti ako se pretplatite na časopis Pravo i Porezi.
Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku