Na temelju utvrđenog činjeničnog stanja da se predmetna prometna nezgoda dogodila 11 srpnja 2000 oko 11 24 h u uvjetima mokrog kolnika u kojoj su sudjelovali tužitelj sa automobilom Golf i osiguranik tuženika sa teretnim vozilom Man i poluprikolicom Lagendorf da je tužitelj reagirao intenzivnim kočenjem što u desnom zavoju neminovno dovodi do skretanja vozila ulijevo i prelazak na lijevu polovicu kolnika a osiguranik tuženika j reagirao kočenjem i skretanjem udesno prije nego što je tužitelj reagirao kočenjem te na taj način povećavao slobodan prolaz između lijeve strane svog vozila i nadolazećeg vozila da je osiguranik tuženika poduzeo sve što bi u takvoj situaciji poduzeo prosječan vozač na njegovom mjestu dok je tužitelj poduzeo intenzivno kočenje što je dovelo do prometne nesreće da je tužitelj poduzeo istu radnju kao i osiguranik tuženika dakle prikočivanje i skretanje do desnog ruba kolnika do ...
Detaljnije možete vidjeti ako se pretplatite na časopis Pravo i Porezi.
Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku