Odgovornost davatelja poštanskih usluga


Predmet: U međunarodnom prometu davatelj poštanskih usluga odgovara u granicama utvrđenima aktima Svjetske poštanske unije i međunarodnim ugovorima.

Broj presude: Gž-674/16 od 8. studenog 2017., od 14.03.2018

Sud: Županijski sud

Predmet spora je povrat iznosa za plaćenu poštarinu Među strankama je nesporno da su u tužbi navedene pošiljke uručene bratu tužiteljice a ne njoj osobno i da jedna međunarodna pošiljka broj nije uručena primatelju te da joj je po žalbi zbog neuručenja isplaćena naknada štete u visini iznosa koliko je iznosila plaćena poštarina Iz odluke drugostupanjskog suda U skladu sa odredbom čl 56 st 1 ZPU u međunarodnom prometu davatelj poštanskih usluga odgovara u granicama utvrđenima aktima Svjetske poštanske unije i međunarodnim ugovorima U unutarnjem prometu davatelj poštanskih usluga odgovara 1 za gubitak ili oštećenje poštanske pošiljke ili umanjenje njezina sadržaja 2 za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke 3 u slučaju kada nije obavio uslugu ili uslugu nije obavio u cijelosti Stavak 2 istog Zakona propisuje da davatelj poštanskih usluga nije odgovoran u sljedećim slučajevima 1 kada dokaže da se događaji iz stavka 2 ovoga članka nisu mogli predvidjeti izbjeći ili otkloniti viša sila 2 kada ...



Detaljnije možete vidjeti ako se pretplatite na časopis Pravo i Porezi.



Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku


Povratak na sudsku praksu