Webinar
Fiskalizacija 2.0 - uvođenje e-računa između poslovnih subjekata

16. travnja 2025. webinar "Fiskalizacija 2.0 - uvođenje eračuna između poslovnih subjekata i druge aktualnosti"


Mjesto Vrijeme održavanja
web, Zoom platforma16. travnja 2025. (srijeda) u 9:30 sati
 

Zakonske promjene koje donosi Fiskalizacija 2.0 zahtijeva prilagodbu poslovnih subjekata na novi način izdavanja i razmjene računa elektroničkim putem. Novim Zakonom o fiskalizaciji uvodi se obveza izdavanja i zaprimanja te fiskalizacija eRačuna za sva trgovačka društva, obrtnike, slobodna zanimanja, državni proračun i jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te proračunske i izvanproračunske korisnike te novog sustava eIzvještavanja. Sve će to rezultirati ukidanjem ili promjenom određenih poreznih prijava (u dijelu PDV-a, poreza na dobitak, poreza na dohodak, općega poreznog zakona i dr.). Osim toga, bitna promjena je proširenje provedbe postupka fiskalizacije na sve račune u krajnjoj potrošnji, neovisno o načinu plaćanja.

Na ovom će se webinaru dati jasan uvid u zakonske obveze i korake u postupku zamjene papirnatih računa elektroničkim računima u skladu s Prijedlogom Zakona o fiskalizaciji. Pridružite nam se i osigurajte nesmetano poslovanje u digitalnoj eri fiskalizacije i razmjene računa!

Program:

  • Pravni okvir eRačuna
  • Ključne novosti u fiskalizaciji i elektroničkim računima
  • Obveznici izdavanja i fiskalizacije eRačuna
    • Koji poslovni subjekti moraju izdavati i primati eRačune
    • Izuzeća od obveze izdavanja eRačuna
  • Promjene u obvezi provedbe postupka fiskalizacije računa
    • Fiskalizacija bezgotovinskih transakcije – od kada se provodi
    • Koji su računi i transakcije izuzeti od fiskalizacije
    • Proširenje djelatnosti koje su izuzete od obveze fiskalizacije
  • Novi sustav eIzvještavanje
    • O kojim će se isporukama izvještavati
    • Koji će se podatci dostavljati
  • Besplatna aplikacija MIKROeRAČUN za male porezne obveznike
    • Prava i uvjeti korištenja
  • Ukidanje i izmjena poreznih obrazaca i olakšavanje izvještavanja
    • Produljenje roka za predaju Obrasca PDV
    • Ukidanje Knjige izlaznih računa (I-RA), Posebne evidencije o primljenim računima (U-RA), obrazaca PPO, DON-H i PDF-F
    • Najava ukidanja obrasca Zbirna prijava (ZP) i Prijave za stjecanje dobara i primljene usluge iz drugih država članica EU (PDV-S)
    • Ukidanje statističkog Obrasca RAD 1 G za male i srednje poduzetnike
    • Pojednostavljenje Izvješća o poslovnim događajima s povezanim osobama (PD-IPO) i druga pojednostavljenja
    • Zamjena Obrasca OPZ-STAT izvještajnim sustavom
  • Ostale bitne promjene u vezi s fiskalizacijom
  • Čuvanje eRačuna i pretvorba papirnatih računa u elektronički oblik
    • Pravila i rokovi za čuvanje eRačuna
    • Kako ispravno digitalizirati račune zaprimljene u papirnatom obliku
  • Pitanja i odgovori

Predavačica: Marijana Radusin Lipošinović, dipl.oec., univ.spec.oec.

Podatci o webinaru

Datum održavanja: 16. travnja 2025. godine (srijeda)

Početak: u 9:30 sati.

Pisani materijal: prezentacije predavača – u PDF-formatu za polaznike webinara

Cijena: 125,00 eura (100,00 eura + 25 % PDV-a) po sudioniku.

Plaćanje naknade isključivo je po primljenoj našoj ponudi koju ćemo poslati svima prijavljenima po popunjenju skupine.

Prijava za sudjelovanje

  • Rok za prijavu je dva radna dana prije datuma održavanja.
  • Broj mjesta je ograničen, stoga molimo Vašu prijavu što prije.
  • Ispuniti prijavnicu uz obavijest o webinaru na našim mrežnim stranicama
  • Navesti točnu e-adresu za svakog sudionika jer ćemo na te adrese dostaviti pozivnicu za sudjelovanje na webinaru
  • Na dan održavanja webinara, sat vremena prije početka, RRIF dostavlja pozivnice / poveznice za sudjelovanje na e-adrese svih prijavljenih sudionika
  • Petnaestak minuta prije početka sudionici se prijavljuju za sudjelovanje na webinaru putem pozivnice / poveznice koju su dobili
  • sudionici prihvaćaju Opće uvjete za webinare objavljene ovdje
  • U slučaju nedovoljnog broja prijava, zadržavamo pravo odgode ili otkazivanja webinara.

Tehnički uvjeti za sudjelovanje na webinarima

  • Internetska veza
  • Praćenje predavanja putem računala ili mobilnog uređaja (pametnog telefona ili tableta) uz pomoć slušalica ili zvučnika (slušalice su bolja opcija)
  • Instalirana i ažurirana aplikacija Zoom na uređaju s kojeg će se pratiti webinar
  • Preporučamo da ju isprobate za video-sastanak barem dan prije, kako bi provjerili je li aplikaciju Zoom potrebno ažurirati, a svakako ju isprobajte ako se do sada niste koristili aplikacijom
  • Najnoviju verziju aplikacije Zoom možete preuzeti ovdje
  • Uputa za instalaciju aplikacije Zoom je ovdje






PRIJAVNICA za sudjelovanje na webinaru

E-pošta: rrif@rrif.hr / Faks: 01-4699-766
16. travnja 2025. webinar "Fiskalizacija 2.0 - uvođenje eračuna između poslovnih subjekata i druge aktualnosti"

Sigurnosna provjera: Upišite slovo koje nedostaje (naziv rijeke ili planine)

BIOKOO