Posebnosti vezane za radno vrijeme prodavaonica, isticanje tvrtke te postupak reklamacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 2.2007
Članak:
Posebnosti vezane za radno vrijeme prodavaonica, isticanje tvrtke te postupak reklamacije
Stranica:
164.
Autor/i:
Autor: Dobrila RAJIĆ, dipl. oec.
Sažetak:
Tko propisuje radno vrijeme prodavaonica, frizerskih salona, putničkih agencija i drugih oblika poduzetničkih aktivnosti? Što učiniti kad se mijenja uobičajeno radno vrijeme zbog godišnjeg odmora ili drugih razloga? Dalje, kako treba istaknuti tvrtku, koje elemente treba sadržavati istaknuta tvrtka? Željeli biste neispravan proizvod zamijeniti ispravnim? Odgovore na ova pitanja pročitajte u nastavku članka.
  1. Radno vrijeme maloprodajnih objekata i obrta
  2. Obveza isticanja tvrtke
  3. Postupak reklamacije
Hashtags:
#TržišteIPropisi