Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 3.2006 |
Članak: |
Lanac profita kod usluga i uloga kvalitete |
Stranica: |
120. |
Autor/i: |
Autor: Prof. dr. sc. Hrvoje SKOKO |
Sažetak: |
Menadžeri u tvrtkama dobro znaju da je danas težnja zadovoljenja kupaca pravi put - kad je riječ o profitnim organizacijama - za ostvarivanje konkurentske prednosti na tržištu, te ostvarivanje visokih profita. Oni, također, dobro znaju da to znatno ovisi o ljudskom čimbeniku, a što je posebno izraženo kod proizvodnje, odnosno pružanja usluga. Zato, kada njihova tvrtka u skladu s time, stavi svoje zaposlenike i potrošače na prvo mjesto, radikalne promjene u pozitivnom smislu sigurno neće izostati. No, da bi se to i ostvarilo, dugi je put, pri čemu može biti od velike koristi definiranje lanca profita, kojim će se utvrditi njegove "karike", njihov logičan slijed i međuodnose, posvećujući pritom posebnu pozornost čimbenicima koji dovode do profitabilnosti u ovoj novoj paradigmi. Tu je primjena suvremenih koncepcija kvalitete jednostavno nezaobilazna. Stoga je, prije samog definiranja lanca profita i njegova opisa, potrebno - s obzirom na temu koju obrađujemo - prethodno ukazati na značenje kvalitete u ostvarivanju profitabilnosti, a zatim i na specifičnosti usluga. |
Hashtags: |