Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 4.2005 |
Članak: |
Izravna prodaja i pravila poslovanja izravne prodaje |
Stranica: |
121. |
Autor/i: |
Autor: Jasenka GLEĐA, dipl. iur. |
Sažetak: |
Europska federacija nacionalnih asocijacija izravne prodaje (Federation of European Direct Selling Associations – FEDSA), donijela 1995. Europske kodekse prodaje i objavila ih za svoje članice. FEDSA u Kodeksima nastoji promicati najviše etičke standarde u izravnoj prodaji, a nacionalnim zakonodavstvima nameće obvezu donošenja i promicanja nacionalnih kodeksa, uza stalno praćenje primjene u poslovnoj praksi. Uspjeh nacionalnoga zakonodavstva u uređivanju izravne prodaje procjenjuje se na temelju jasna razlikovanja zakonita poslovanja i nepoštene trgovačke prakse. Stav je struke da nacionalni kodeksi čine dobru osnovu za osmišljavanje kvalitetnijih i opsežnijih rješenja u zakonodavstvu što uređuje izravnu prodaju. |
Hashtags: |