Menadžment i prodajne aktivnosti u poduzeću

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2004
Članak:
Menadžment i prodajne aktivnosti u poduzeću
Stranica:
130.
Autor/i:
Autor: Prof. dr. sc. Žarko POPOVIĆ
Sažetak:
Poduzeće je vrlo složen gospodarski organizam podložan stalnim promjenama, posebice uvjetima poslovanja. Potrebno je, stoga, njegovom poslovanju posvećivati punu pozornost: dobro ga ustrojiti ali i nadzirati. Promjene snažno utječu i na financijski položaj poduzeća. No, budući da se poslovanje svake funkcije u poduzeću organizira i nadzire na specifičan način, financijska situacija se najčešće tretira u užem smislu, tj. kao računovodstveno i financijsko poslovanje. Budući, pak, da na nju nedvojbeno utječu poslovanja svih funkcija kao što i financijska situacija utječe na sve funkcije u poduzeću - u ovom se članku, sukladno navedenom, razmatraju prodajni segmenti i prodajne aktivnosti na koje upravljači moraju obraćati posebnu pozornost.
Hashtags: