Jamstveni list - prava i obveze potrošača i izdavatelja koje proizlaze iz jamstva

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 6.2004
Članak:
Jamstveni list - prava i obveze potrošača i izdavatelja koje proizlaze iz jamstva
Stranica:
101.
Autor/i:
Autor: Goranka BASIĆ, dipl. iur.
Sažetak:
Zaštita potrošača u Republici Hrvatskoj uređena je Zakonom o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 96/03.) kao temeljnim zakonom, koji je u primjeni od 8. rujna 2003. Taj zakon na sustavan način uređuje zaštitu prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga kao i pri drugim oblicima stjecanja proizvoda i usluga na tržištu, a u svrhe koje nisu namijenjene njihovoj poslovnoj ili poduzetničkoj djelatnosti. O tome koja prava i obveze proizlaze iz jamstvenog lista, opširnije pišemo u nastavku članka.
Hashtags: