Mrežni marketing i suvremena tehnologija

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2003
Članak:
Mrežni marketing i suvremena tehnologija
Stranica:
95.
Autor/i:
Autori: Prof. dr. sc. Marija TOMAŠEVIĆ LIŠANIN
Dr. sc. Jurica PAVIČIĆ
Dr. sc. Nikša ALFIREVIĆ
Sažetak:
Poput mnoštva drugih aktivnosti, i prodaja po sustavu mrežnog marketinga nalazi svoj poslovni interes u korištenju Interneta. Mnoge vodeće tvrtke koje svoje proizvode distribuiraju izravno ili putem posredničkih mreža, smatraju da će u bliskoj budućnosti elektronička trgovina postajati sve značajniji način prodaje i održavanja odnosa s distributerima i kupcima. No, imamo li na umu obilježja izravne prodaje i mrežnog marketinga, vrlo je teško pronaći aktivnosti koje se u ispunjenju svoje poslovne svrhe manje oslanjaju na raspoloživa tehnološka dostignuća u komunikaciji s vlastitom klijentelom.
Hashtags: