Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 9.2003 |
Članak: |
Mrežni marketing i suvremena tehnologija |
Stranica: |
95. |
Autor/i: |
Autori: Prof. dr. sc. Marija TOMAŠEVIĆ LIŠANIN Dr. sc. Jurica PAVIČIĆ Dr. sc. Nikša ALFIREVIĆ |
Sažetak: |
Poput mnoštva drugih aktivnosti, i prodaja po sustavu mrežnog marketinga nalazi svoj poslovni interes u korištenju Interneta. Mnoge vodeće tvrtke koje svoje proizvode distribuiraju izravno ili putem posredničkih mreža, smatraju da će u bliskoj budućnosti elektronička trgovina postajati sve značajniji način prodaje i održavanja odnosa s distributerima i kupcima. No, imamo li na umu obilježja izravne prodaje i mrežnog marketinga, vrlo je teško pronaći aktivnosti koje se u ispunjenju svoje poslovne svrhe manje oslanjaju na raspoloživa tehnološka dostignuća u komunikaciji s vlastitom klijentelom. |
Hashtags: |