Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 7.2002 |
Članak: |
Potrošačko odlučivanje i kako pridobiti kupca |
Stranica: |
132. |
Autor/i: |
Autor: Mr. sc. Marinko KOVAČIĆ, dipl. pol. |
Sažetak: |
Potrošačko odlučivanje odnosno ponašanje postaje sve zanimljivija teorijska i praktična disciplina. U uvjetima hiperkonkurencije, tj. mnoštva proizvoda i usluga iz cijelog svijeta kupac se nalazi u situaciji kompleksne analize prilikom kupnje. Veliki inozemni trgovački lanci proširuju ponudu. Pridobivanje kupaca realizira se uz pomoć atraktivne ponude, primjerenih lokacija s pristupnim cestama i velikim parkiralištima, oglašavanja te akcijske prodaje koja uključuje i pogodnosti u načinu plaćanja. Tvrtke koje neće osigurati navedene elemente naći će se u nezavidnom položaju. Potrošačko odlučivanje je prisutno bez obzira na kupovnu moć. Niža sposobnost plaćanja sužava mogući izbor, ali bez obzira na to kupci pažljivo analiziraju odnosno racionaliziraju pokušavajući u zadanim cjenovnim parametrima nabaviti što povoljniju robu ili uslugu. |
Hashtags: |