Rokovi čuvanja poslovne dokumentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 3.2025
Članak:
Rokovi čuvanja poslovne dokumentacije
Stranica:
64.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Nada DREMEL , ovl. rač. i ovl. por. savj.
Sažetak:

Tijekom poslovanja osobe stvaraju poslovnu dokumentaciju. Nju treba i čuvati. Njezino čuvanje uređuju razni propisi, među kojima se svakako ističu oni koji se odnose na računovodstvo i poreze. Tim se posebnim propisima određuju za njima pripadajuću dokumentaciju i rokovi njezina čuvanja koji međusobno nisu ujednačeni. No načelna odredba svih tih propisa je da se moraju uzeti u obzir i svi drugi propisi kojima je to čuvanje uređeno. Nakon roka čuvanja dokumentacija se može uništiti. Svakako da se među najbrojnije poslovne dokumente ubrajaju izdani i primljeni računi.

  1. Uvod
  2. Pravni okvir
  3. Računovodstveni propisi
  4. Poduzetničko računovodstvo
  5. Čuvanje poslovne dokumentacije prema nekim posebnim propisima
  6. Uništavanje poslovne dokumentacije
Hashtags:
#ČuvanjeDokumentacije, #ČuvanjePoslovnihKnjiga, #PoslovnaDokumentacija, #Vjerodostojnost

Povezani sadržaj:
obav - 2.2024, str. 79
XI. RAČUNOVODSTVENE INFORMACIJE
obav - 2.2023, str. 82
XI. RAČUNOVODSTVENE INFORMACIJE