Računovodstvo otpisa obveza

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2024
Članak:
Računovodstvo otpisa obveza
Stranica:
44.
Autor/i:
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec.
Sažetak:

U svrhu fer i istinitog prezentiranja financijskog položaja i financijske uspješnosti, poduzetnici trebaju barem jednom godišnje popisati imovinu i obveze. Obveze treba iskazati kao obveze u bilanci samo ako se očekuje plaćanje, tj. podmirenje u budućnosti. U ovom članku autor objašnjava kada se obveze moraju prestati iskazivati (otpisati), kako treba u poslovnim knjigama evidentirati otpis te koji je porezni položaj otpisa pojedinih obveza.

  1. Uvodno
  2. Prestanak priznavanja obveze
  3. Prestanak priznavanja obveza prema članovima društva
  4. Otpis obveza za javna davanja
  5. Porezno motrište otpisa obveza
  6. Najčešća pitanja u vezi s otpisom obveza prema dobavljačima
  7. Zaključak
Hashtags:
#KapitalnePričuve, #Obveze, #OstaliPoslovniPrihodi, #OtpisObveza