Nova pravila vođenja evidencije o radnicima

Časopis: Pravo i porezi - 6.2024
Članak:
Nova pravila vođenja evidencije o radnicima
Stranica:
3.
Autor/i:
Autor: Josipa KLIŠANIN , dipl. iur.
Sažetak:

Još uvijek važeći Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima iz 2017. godine, tada u okviru provedbe Akcijskog plana za administrativno rasterećenje gospodarstva, bio je na snazi sve do ove godine, bez naknadnih izmjena i dopuna. Nakon sedam godina njegove primjene resorno ministarstvo ocijenilo je potrebnim donijeti novi pravilnik, sada pod nazivom Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca, čija je analiza za prasku važnih odredaba predmet razmatranja u ovome članku. Najvažnije promjene odnose se na prvi dio novog Pravilnika koji uređuje evidenciju o radnicima, rezultat su potreba njegova usuglašavanja s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, u konkretnom slučaju zaštitu osobnih podataka fizičkih osoba koje obavljaju poslove kod poslodavca. Drugi dio novog Pravilnika koji uređuje evidenciju o radnom vremenu tek se prilagodio noveli Zakona o radu.

  1. Zakonske osnove
  2. Važnost opće uredbe o zaštiti podataka
  3. Novi Pravilnik o vođenju evidencija
  4. Pristup podatcima iz evidencije o radnicima
  5. Obrada podataka u evidenciji o radnicima
  6. Rokovi i način čuvanja dokumentacije
  7. Evidencija o određenim kategorijama fizičkih osoba
  8. Evidencija o radnom vremenu
  9. Postupci obrade podataka iz evidencije o radnom vremenu
Hashtags:
#EvidencijaRadnogVremena, #MatičnaEvidencija, #RadniOdnosi