Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2023 |
Članak: |
Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije |
Stranica: |
33. |
Autor/i: |
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije mogu nastati kod poduzetnika tijekom cijele poslovne godine, ali, u pravilu, češće nastaju krajem poslovne godine. Iako i jedni i drugi nastaju u cilju boljeg poslovanja društva, oni ne uživaju jednak porezni položaj. Naime, troškovi promidžbe porezno su priznati u cijelosti, dok se troškovi reprezentacije priznaju samo djelomično – u visini od 50 %. Neki od tih troškova mogu nastati davanjem darova male vrijednosti na koje se ne obračunava PDV, dok je u nekim slučajevima potrebo obračunati PDV. Autor u ovome članku obrazlaže porezni položaj troškova promidžbe i reprezentacije te daje razne primjere računovodstvenog evidentiranja takvih troškova.
|
Hashtags: |
#DaroviMaleVrijednosti, #PromotivniDarovi, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReprezentacija, #Ugošćenje |