Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2023
Članak:
Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije
Stranica:
33.
Autor/i:
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec.
Sažetak:

Troškovi promidžbe i reprezentacije mogu nastati kod poduzetnika tijekom cijele poslovne godine, ali, u pravilu, češće nastaju krajem poslovne godine. Iako i jedni i drugi nastaju u cilju boljeg poslovanja društva, oni ne uživaju jednak porezni položaj. Naime, troškovi promidžbe porezno su priznati u cijelosti, dok se troškovi reprezentacije priznaju samo djelomično – u visini od 50 %. Neki od tih troškova mogu nastati davanjem darova male vrijednosti na koje se ne obračunava PDV, dok je u nekim slučajevima potrebo obračunati PDV.

Autor u ovome članku obrazlaže porezni položaj troškova promidžbe i reprezentacije te daje razne primjere računovodstvenog evidentiranja takvih troškova.

  1. Uvod
  2. Porezni položaj troškova promidžbe
  3. Porezni položaj troškova reprezentacije
  4. Promidžba, reprezentacija i uzorci s motrišta PDV-a
  5. Računovodstveno praćenje troškova promidžbe
  6. Računovodstveno praćenje troškova reprezentacije
  7. Računovodstveno praćenje troškova danih uzoraka
  8. Zaključak
Hashtags:
#DaroviMaleVrijednosti, #PromotivniDarovi, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReprezentacija, #Ugošćenje

Povezani sadržaj:
rrif - 12.2024, str. 34
Troškovi promidžbe i reprezentacije