Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 9.2023 |
Članak: |
Nepoštena poslovna praksa prema Zakonu o zaštiti potrošača |
Stranica: |
184. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
U poslovnim odnosima s potrošačima trgovac treba primjenjivati poštenu poslovnu praksu (nepoštena poslovna praksa prema potrošačima zakonom je zabranjena) koja uključuje postupanje s potrebnom profesionalnom pažnjom te se pritom suzdržavati od primjene nepoštene zavaravajuće i/ili agresivne poslovne prakse s ciljem dovođenja prosječnog potrošača u zabludu kako bi time utjecao na njegovo ekonomsko ponašanje. U kojim se slučajevima poslovna praksa trgovca prema potrošačima smatra nepoštenom, pišemo u ovom članku.
|
Hashtags: |
#AgresivnaPoslovnaPraksa, #NepoštenaPoslovnaPraksa, #ZaštitaPotrošača, #ZavaravajućaPoslovnaPraksa |