Psihologija prodaje

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 3.2002
Članak:
Psihologija prodaje
Stranica:
127.
Autor/i:
Autori: Dr. sc. Dubravka MILJKOVIĆ
Prof. dr. sc. Majda RIJAVEC
Sažetak:
Prodaja je u temelju svakog poslovnog uspjeha. Zapravo, i ne samo poslovnog! U školi prodajemo svoje (ne)znanje, među prijateljima svoje osobine i svoj šarm... Sve je u životu trgovina - neovisno o tome radi li se o njezinu gospodarskom, socijalnom ili psihološkom aspektu.

No, u čemu je tajna uspjeha prodaje? Nitko ne zna posve sigurno. Ono što se pokazuje odličnim kod jednog prodavača, kod drugoga može biti čista katastrofa. Jedni koriste šarm da bi najprije omekšali kupca, drugi ga ljubazno uvjeravaju kako je upravo to proizvod koji će mu promijeniti život, treći love na prepad... Kad se ispod svega povuče crta, može se utvrditi kako većina uspješnih prodavača ipak dijeli neka zajednička obilježja koja se, većinom, mogu naučiti i potom još usavršiti.

Hashtags: