Računovodstvo troškova reprezentacije i promidžbe

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2022
Članak:
Računovodstvo troškova reprezentacije i promidžbe
Stranica:
58.
Autor/i:
Autor: Jasna VUK , mag. oec. i ovl. rač.
Sažetak:

Zbog različitog poreznog položaja bitno je razlikovati reprezentaciju od promidžbe. Reprezentacija je usmjerena na poslovne partnere, a promidžba na sadašnje i buduće kupce. Poduzetnik može ugošćavati i darivati poslovne partnere, u skladu s odlukom, tijekom cijele godine, ali krajem poslovne godine ove se aktivnosti intenziviraju. Promidžbene aktivnosti uobičajeno se provode tijekom cijele godine. O razlikama između reprezentacije i promidžbe te o njihovu poreznom položaju i računovodstvenom praćenju, pročitajte u nastavku članka.

  1. Porezni položaj troška promidžbe i davanja uzoraka
  2. Porezni položaj troška reprezentacije
  3. Utjecaj troškova reprezentacije i promidžbe na osnovicu poreza na dobitak
  4. Računovodstveno praćenje troškova reprezentacije i promidžbe
  5. Zaključak
Hashtags:
#Darovanje, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReprezentacija, #Uzroci

Povezani sadržaj:
rrif - 12.2024, str. 34
Troškovi promidžbe i reprezentacije