Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 6.2022 |
Članak: |
Reklamacije potrošača prema novom Zakonu o zaštiti potrošača |
Stranica: |
143. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
Potrošači svakodnevno s trgovcima sklapaju potrošačke ugovore kad kupuju hranu ili drugu robu za osobnu uporabu ili uporabu u kućanstvu, odnosno naručuju pojedine usluge. Kad potrošač nije zadovoljan s poslovanjem trgovca ili u odnosu na kupljenu robu ili pruženu uslugu, ima pravo podnijeti trgovcu pisani prigovor, a kada je u pitanju pružanje javne usluge, i reklamaciju povjerenstvu za reklamacije. Ako trgovac osporava osnovanost navoda u prigovoru odnosno reklamaciji, potrošač može svoja potrošačka prava ostvariti izvansudskim, a u konačnici i sudskim putem. U nastavku članka pišemo o postupku podnošenja pisanog prigovora i rješavanju reklamacija potrošača prema novom Zakonu o zaštiti potrošača.
|
Hashtags: |
#PrigovoriPotrošača, #Reklamacije, #ZaštitaPotrošača |