Što donosi novi Zakon o zaštiti potrošača

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 4.2022
Članak:
Što donosi novi Zakon o zaštiti potrošača
Stranica:
37.
Autor/i:
Autor: Hana VELAJ, mag. iur.
Sažetak:

Radi usklađivanja s Direktivom 2019/2161 o izmjeni Direktive 93/13/EEZ i Direktiva 98/6/EZ, 2005/29/EZ te 2011/83/EU u pogledu boljeg izvršavanja i modernizacije pravila Unije o zaštiti potrošača, donesen je novi Zakon o zaštiti potrošača, koji stupa na snagu 28. svibnja 2022. godine.

Autorica u članku navodi najvažnije promjene koje u pogledu obveza trgovaca i prava potrošača donosi novi Zakon.

  1. Uvod
  2. Primjena odredaba ZZP-a
  3. Podnošenje pisanog prigovora potrošača
  4. Posebni oblici prodaje
  5. Javne usluge
  6. Nepoštena poslovna praksa
  7. Materijalni nedostatci robe i troškovi vještačenja
  8. Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu
  9. Događanja koje trgovac organizira radi prodaje ili promocije proizvoda
  10. Nezatraženi posjeti trgovaca potrošačevu domu
  11. Inspekcijski nadzor nad provedbom ZZP-a
  12. Prekršajna odgovornost
Hashtags:
#MaterijalniNedostatci, #PravaPotrošača, #PrigovoriPotrošača, #Trgovina, #ZakonOZaštitiPotrošača, #ZaštitaPotrošača