Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2020 |
Članak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije |
Stranica: |
53. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe (reklame, ekonomske propagande) uobičajeni su troškovi nekoga poslovnog subjekta koji nastaju u svrhu obavještavanja potrošača i poslovnih partnera o proizvodima i uslugama toga subjekta. Troškovi promidžbe priznati su kao porezni rashodi. Pri nabavi dobara i usluga u svrhu promidžbe može se koristiti pretporez ako je poduzetnik u sustavu PDV-a. Troškovi reprezentacije također su uobičajeni poslovni troškovi čašćenja poslovnih partnera. Za troškove reprezentacije ne može se odbiti pretporez, a u smislu poreza na dobitak priznati su troškovi u svoti od 50 %.
|
Hashtags: |
#Računovodstvo, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviPromocije, #TroškoviReklame, #TroškoviReprezentacija |