RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

Autori se u ovome članku bave problematikom mogućeg rješavanja pitanja koja se odnose na radne odnose u izvanrednim situacijama prouzročenim globalnom pandemijom zvanom nCoV bolest (COVID-19).
Ovim se člankom daje prikaz nekih odgovora na učestala pitanja u svjetlu trenutačno važećeg Zakona o radu, a ne u smislu nekih budućih propisa, koji u trenutku otpreme ovog broja časopisa u tisak još nisu stupili na snagu, te problemima s kojim se susreće poslodavac u uvjetima gospodarske krize.

1. Uvod
2. Obveze poslodavca i radnika za vrijeme proglašene epidemije
3. Može li poslodavac donijeti odluku da će radnik za vrijeme proglašene epidemije raditi kod kuće
4. Može li radnik za vrijeme gospodarske krize izazvane koronavirusom koristiti tzv. slobodne dane
5. Na koji način se zbog novonastale situacije može smanjiti plaća, radno vrijeme i dr.
6. Može li poslodavac donijeti odluku o korištenju godišnjeg odmora tijekom proglašene epidemije bolesti COVID-19
7. Može li poslodavac za vrijeme gospodarske krize izazvane koronavirusom svoje radnike uputiti na plaćeni dopust, neplaćeni godišnji odmor ili neplaćeni dopust
8. Može li poslodavcu izmjena rasporeda, odnosno mala preraspodjela radnog vremena, biti od pomoći u uvjetima gospodarske krize izazvane koronavirusom

9. Može li poslodavac za vrijeme gospodarske krize izazvane koronavirusom dati nekome svoje radnike u najam

10.   Što je to prirodni odljev te kako se putem tog odljeva može pomoći poslodavcu obuhvaćenom ovom krizom

11.   Može li poslodavac radnicima otkazati ugovore o radu zbog poslovno uvjetovanih razloga

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na pip!

Pretplatnik
Hrvatski računovodstveni sustav HSFI, MRS, MSFI i Tumačenja (1)