Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 9.2001 |
Članak: |
Diferencijacija - ishodišta i primjena u elektroničkom poslovanju putem mobilnog Interneta M-busines |
Stranica: |
142. |
Autor/i: |
Autori: Prof. dr. sc. Nataša RENKO Dr. sc. Jurica PAVIČIĆ Mr. sc. Nikša ALFIREVIĆ |
Sažetak: |
U svim gospodarskim djelatnostima i granama ostvarivanje održive konkurentske prednosti je nužnost bez koje se ne može uspješno poslovati u uvjetima posvemašnje globalizacije i sve veće tržišne konkurencije kao posljedice tehnološkog razvoja, razvijanja gospodarske suradnje i slobodnijeg protoka ljudi i robe. Diferencijacija - strategija stvaranja i održavanja različitosti u odnosu prema ostalim sudionicima u tržišnoj utakmici predstavlja jedan od u osnovi jednostavnih, ali u provedbi prilično zahtjevnih strateških pristupa. Upravo stoga su autori željeli široj poslovnoj javnosti približiti i povezati ovaj pristup s još uvijek relativno novim područjem primjene - elektronički integriranim i mobilnim poslovanjem. |
Hashtags: |