Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 9.2001 |
Članak: |
130 malih marketinških savjeta |
Stranica: |
138. |
Autor/i: |
|
Sažetak: |
Poduzetnik, ili menadžer u poduzeću, uslijed sve dinamičnijeg okružja, stalnih promjena i sve jače i veće konkurencije na tržištu, svakodnevno se susreće s mnoštvom problema i dvojbi u svezi s marketingom i prodajom svojih proizvoda i usluga. Tajna je u otkrivanju osnovnih problema, tj. uklanjanju najvećih pogrešaka iz vaše marketinške taktike. U ovom su članku dane kompilacije nekih savjeta stručnjaka oglašavanja, čarobnjaka prodaje i ostalih stručnjaka s tog područja, bitnih za osobe koje se bave marketingom. Od savjeta, preko trendova i ideja, u rasponu od općih marketinških načela do konkretnih sugestija, sigurno ćete i vi naći ponešto korisno i novo. Zbog opsežnosti članka u ovom broju časopisa objavljujemo 66 malih marketinških savjeta a u sljedećem preostala 64 od ukupno 130. |
Hashtags: |