Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2019 |
Članak: |
Računovodstvo promidžbe, reprezentacije i darovanja |
Stranica: |
43. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Slanje reklamnih poruka kupcima, potrošačima i javnosti porezno je priznan trošak s pravom odbitka pretporeza. S druge strane za troškove reprezentacije ne može se odbiti pretporez, ali se može priznati kao 50 % troška. Darovi poreznog obveznika za općekorisne društvene djelatnosti mogu se priznati kao trošak razdoblja do svote koja čini do 2 % prihoda iz prethodne giodine. Isporuka dobara i usluga za te namjene smatra se oporezivom. 1. Troškovi promidžbe (reklame) – kao poslovni troškovi |
Hashtags: |
#Darovi, #Računovodstvo, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReklame, #TroškoviReprezentacija |