Primjena benchmarking metode u zaštiti hrvatskih potrošača

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2001
Članak:
Primjena benchmarking metode u zaštiti hrvatskih potrošača
Stranica:
70.
Autor/i:
Autori: Dr. sc. Vesna BRČIĆ-STIPĆEVIĆ
Mr. sc. Sandra RENKO
Sažetak:
Trend globalizacije ima tendenciju zahvatiti sve aspekte gospodarsko-političkog i kulturno-socijalnog života. Utrka za ekonomskom efikasnošću i profitima uz sve jaču konkurenciju na jedinstvenom globalnom (svjetskom) tržištu suprotstavlja se nacionalnim i lokalnim ekonomijama. U globalnom gospodarstvu privreda se zasniva na tržišnim mehanizmima, liberalizacija trgovine omogućuje pojedincima i poslovnim subjektima da kupuju i prodaju na "svjetskom tržištu", a potrošači imaju mogućnost odabira širokog spektra, ne samo nacionalnih, nego i proizvoda različitih zemalja svijeta. Međutim, nameće se jedna misao: koliko je upitna kakvoća tih proizvoda, a posebice onih prehrambenih, za zdravlje i sigurnost potrošača.
Hashtags: