Što turistički inspektori kontroliraju u ugostiteljskim objektima

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2019
Članak:
Što turistički inspektori kontroliraju u ugostiteljskim objektima
Stranica:
173.
Autor/i:
Autor: Maja MAGDIĆ-HANŽEK, dipl. iur.
Sažetak:

      Ugostiteljski objekti u kojima se pripremaju i uslužuju jela, pića i napitci s obzirom na vrstu ugostiteljskih usluga koje se u njima pružaju, razvrstani su u skupine: „Restorani“, „Barovi“, „Catering objekti“ i „Objekti jednostavnih usluga“. Ugostiteljski objekti iz navedenih skupina kojih u Republici Hrvatskoj ima više od 30.000, razvrstavaju se u pojedine vrste polazeći od načina usluživanja i pretežitosti usluga koje se pružaju u objektu. U nastavku se objašnjava što turistički inspektori Državnog inspektorata najčešće kontroliraju u ugostiteljskim objektima.

1. Uvod
2. Kada turistički inspektor neće sankcionirati pravnu ili fizičku osobu
3. Registracija obavljanja djelatnosti i minimalni uvjeti
4. Obveze ugostitelja u obavljanju ugostiteljske djelatnosti

Hashtags:
#TržišteIPropisi, #TurističkaInspekcija, #Ugostiteljstvo