Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 5.2019 |
Članak: |
Zaštita putnika kod pružanja usluga turističke agencije |
Stranica: |
186. |
Autor/i: |
Autor: Maja MAGDIĆ-HANŽEK, dipl. iur. |
Sažetak: |
Najčešće kontakte putnici ostvaruju putem turističkih agencija, bez obzira na to uplaćuju li turističke paket-aranžmane, izlete ili rezerviraju smještaj i druge usluge u poslovnici ili putem online sustava, i to znatno prije od planiranog početka putovanja. Za pretpostaviti je da svi putnici neće moći realizirati navedene uplaćene usluge turističke agencije, jer će neki odustati od putovanja (zbog bolesti njih osobno ili člana obitelji, zbog poslovnih obveza itd.), ili će im turistička agencija izmijeniti program putovanja, ili će otkazati rezervaciju, ili povećati cijenu putovanja, ili će nekome biti izgubljena prtljaga, ili neće biti pružene usluge utvrđene u ugovoru ili na kvalitetan način, ili će zbog bolesti ili ozljeda putnik morati prekinuti boravak itd. 1. Uvod |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |