Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 4.2019 |
Članak: |
Zaštita gosta u ugostiteljskoj djelatnosti |
Stranica: |
175. |
Autor/i: |
Autor: Maja MAGDIĆ-HANŽEK, dipl. iur. |
Sažetak: |
Poznata izreka “Gost je uvijek u pravu” u mnogim slučajevima ne vrijedi. Naime, uvažavajući tu izreku, ugostitelji mnogo puta pogoduju gostu, iako gost nije u pravu. Od svakoga gosta očekuje se da se ponaša s pažnjom “dobrog domaćina” i da poštuje pravila kućnog reda. Gost odgovara i za nanesenu štetu npr. na uređajima, opremi, inventaru i sl. Gost može biti i kažnjen od strane nadležne inspekcije, npr. ako puši u prostorima u kojima je pušenje zabranjeno. Međutim, i sami propusti ugostitelja u mnogim slučajevima daju opravdan razlog zbog kojih se gosti žale: otkaz rezervacije, kakvoća i količina hrane, nepridržavanje istaknutih cijena, neljubaznost i nekorektnost osoblja, neurednost i nedovoljna opremljenost prostorija za osobnu higijenu gostiju, kvaliteta smještajnih objekata, neizdavanje računa i sl.
|
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |