Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2018 |
Članak: |
Računovodstvo promidžbe i darovanja |
Stranica: |
81. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Promidžbeni troškovi nastaju u svrhu obavještavanja potrošača i poslovnih partnera o proizvodima i uslugama društva. Zbog svoje poslovne funkcije u sustavu poreza na dobitak ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a pri nabavi dobara i usluga u svrhu promidžbe može se koristiti pretporez ako je poduzetnik u sustavu PDV-a. No u pojedinim okolnostima pri isporukama dobara i usluga Zakon o PDV-u predviđa oporezivanje. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i darovanja za opće korisne djelatnosti odnosno potrošačima i njihov porezni položaj. 1. Troškovi promidžbe (reklame) kao poslovni troškovi |
Hashtags: |
#Računovodstvo |