Formiranje cijena u maloprodaji

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2018
Članak:
Formiranje cijena u maloprodaji
Stranica:
134.
Autor/i:
Autor: Doc. dr. sc. Dario DUNKOVIĆ
Sažetak:

      Tema članka su učinci uvođenja različitih tehnika i cjenovnih razreda u maloprodaji. Cijena je glavni čimbenik za postizanje uspjeha na tržištu, ali je u mnogim situacijama cijena presudna za odluke o kupnji. Mnogo je poduzetnika koji posluju u maloprodaji ili planiraju ući na to tržište, tako da je korisno objasniti koje su to cjenovne strategije i koje su to tehnike formiranja cijena robe, a koje u suvremenim uvjetima mogu pomoći u povećanju prodaje i prihoda prodavaonice.

1. Važnost cijena
2. Struktura maloprodajne cijene
3. Glavne tehnike formiranja cijena
4. Formiranje cjenovnih zona (razreda)
5. Jamstvo niskih cijena
6. Cjenovne strategije u maloprodaji
7. Dinamične i varijabilne cijene
8. Zaključak

Hashtags:
#TržišteIPropisi