Važnost bonitetnih informacija u poslovanja

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 7.2001
Članak:
Važnost bonitetnih informacija u poslovanja
Stranica:
107.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Darko NESEK
Sažetak:
Sve se više širi krug poduzetnika koji traže mogućnosti uspostavljanja poslovnih odnosa i partnerske suradnje. To je jedno od inih obilježja trenda globalizacije poslovanja koja se iskazuje i kroz elektroničko poslovanje.

Uz to što na hrvatskom tržištu postoji i aktivno djeluje oko pedesetak tisuća1 poduzeća, i nadalje velik broj, poglavito stranih poduzetnika na njemu traži svoje mjesto i poslovne partnere. S obzirom na to sigurno je da nije nimalo jednostavno pronaći pouzdanog poslovnog partnera.

Kako bi se što jednostavnije došlo do odgovarajućih pouzdanih informacija o kvaliteti mogućih poslovnih partnera, razvijene su metodologije i informacijski sustavi koji omogućuju izvođenje bonitetnih informacija.

Hashtags: