Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 4.2018 |
Članak: |
Odgovornost trgovca za nedostatke i ispravnost proizvoda prodanog potrošaču |
Stranica: |
159. |
Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
Sažetak: |
Potrošači svakodnevno sklapaju s trgovcima ugovore o kupoprodaji proizvoda koji odgovara njihovim potrebama i ekonomskim mogućnostima. Nerijetko, nakon preuzimanja proizvoda i/ili njegove uporabe potrošači uoče da kupljeni proizvod ima određene nedostatke i/ili tijekom trajanja jamstvenog roka postane neispravan. U nastavku članka pišemo o odgovornosti trgovaca za materijalne nedostatke na proizvodu i/ili za ispravnost proizvoda tijekom jamstvenog roka, pravima koja potrošačima pripadaju na temelju navedene odgovornosti te postupku ostvarivanja tih prava. 1. Uvod |
Hashtags: |
#TržišteIPropisi |