Odgovornost trgovca za nedostatke i ispravnost proizvoda prodanog potrošaču

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 4.2018
Članak:
Odgovornost trgovca za nedostatke i ispravnost proizvoda prodanog potrošaču
Stranica:
159.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:

     Potrošači svakodnevno sklapaju s trgovcima ugovore o kupoprodaji proizvoda koji odgovara njihovim potrebama i ekonomskim mogućnostima. Nerijetko, nakon preuzimanja proizvoda i/ili njegove uporabe potrošači uoče da kupljeni proizvod ima određene nedostatke i/ili tijekom trajanja jamstvenog roka postane neispravan. U nastavku članka pišemo o odgovornosti trgovaca za materijalne nedostatke na proizvodu i/ili za ispravnost proizvoda tijekom jamstvenog roka, pravima koja potrošačima pripadaju na temelju navedene odgovornosti te postupku ostvarivanja tih prava.

1. Uvod
2. Općenito o potrošačkom ugovoru o kupoprodaji
3. Općenito o odgovornosti trgovca za nedostatke i ispravnost prodanog proizvoda potrošaču
4. Odgovornost trgovca za materijalne nedostatke
5. Odgovornost trgovca za ispravnost proizvoda u jamstvenom roku
6. Postupak za ostvarivanja prava potrošača po osnovi odgovornosti trgovca za nedostatke i ispravnost proizvoda
7. Zaključak

Hashtags:
#TržišteIPropisi

Povezani sadržaj: