Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2017 |
Članak: |
Promidžba i darovi |
Stranica: |
31. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe nastaju zbog poslovnih aktivnosti i njihovo priznavanje porezni propisi ne dovode u pitanje. Promidžbeni troškovi nastaju u svrhu obavještavanja potrošača i poslovnih partnera o svojim proizvodima i uslugama. Zbog svoje poslovne funkcije u sustavu poreza na dobitak ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a pri nabavi dobara i usluga može se koristiti pretporez u sustavu PDV-a. No u pojedinim okolnostima pri isporukama dobara i usluga Zakon o PDV predviđa oporezivanje. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i darovanja za općekorisne djelatnosti odnosno potrošačima i njihov porezni položaj. 1. Troškovi promidžbe (reklame) – kao poslovni troškovi |
Hashtags: |
#Računovodstvo |