Časopis: | Pravo i porezi - 7.2017 |
Članak: |
Prigovori potrošača |
Stranica: |
72. |
Autor/i: |
Autor: Samra BEĆIROVIĆ PETARČIĆ , struč. spec. oec. |
Sažetak: |
Trgovci koji posluju s potrošačima dužni su im omogućiti predaju prigovora (žalbe). Autorica u članku pojašnjava koji propisi propisuju obveze trgovaca te na koji sve način potrošači mogu predati prigovor. Također u članku se daje primjer obavijesti koju su trgovci i ugostitelji dužni istaknuti u poslovnom prostoru. Propisi koji reguliraju predaju prigovora (žalbe) potrošača su Zakon o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14. i 110/15., dalje: ZZP), Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti (Nar. nov., br. 85/15. i 121/16., dalje: ZUD) te Zakon o pružanju usluga u turizmu (Nar. nov., br. 68/07., 88/10., 30/14., 89/14. i 152/14., dalje: ZOPUT). 1. Uvod |
Hashtags: |
#GrađanskoPravo, #Pravo |