Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2016 |
Članak: |
Promidžba, reprezentacija i darovi u poreznom sustavu |
Stranica: |
25. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
U cilju obavještavanja potrošača i poslovnih partnera o svojim proizvodima i uslugama, poduzetnici stvaraju troškove promidžbe. Takvi troškovi nastaju zbog poslovnih aktivnosti. Njihovo se priznavanje ne odvodi u pitanje. Zbog svoje poslovne funkcije u poreznom sustavu ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a može se odbiti i pretporez u sustavu PDV-a. Nasuprot tome, za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak, troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te mogućnosti njihova razgraničenja. 1. Promidžbe i reprezentacija uređene su poreznim propisima |
Hashtags: |
#Računovodstvo |