Kako organizirati „tvornice inovacija“

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2016
Članak:
Kako organizirati „tvornice inovacija“
Stranica:
198.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Ivica VOLODER
Sažetak:

      Brzina promjena, odnosno brzina inovacija i mogućnosti koje se pritom otvaraju u tvrtkama, te nastojanje kako ih implementirati ili izbaciti na tržište, stalno se povećava. Nije čudo što su inovacije postale nova paradigma 21. stoljeća. Činjenica je da su mnoge uspješne inovacije rođene, odgojene i puštene na tržište iz etabliranih organizacija, najčešće velikih tvrtke ili agencija. I kada se neke tako velike organizacije upuste u proces inovacije, nitko ne zna koja će inovacija biti uspješna, a koja neće. Da bi se ideja uspješno komercijalizirala, brojne postaje u cjelokupnom stvaranju inovacije moraju biti ispunjene. Pogreška ili neuspjeh na bilo kojoj od njih može dovesti do uništenja prilike za bilo kakvim poboljšanjem.

1. Inovacije kao nužda
2. Od tajnog projekta do općepoznatog Skunka worksa
3. Moderni inovatori – najpoznatija inovativna državna agencija – DARPA
4. Google X
5. Zaključak - zajednički nazivnik svim inovatorima

Hashtags:
#Management