Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 10.2016 |
Članak: |
Kako organizirati „tvornice inovacija“ |
Stranica: |
198. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Ivica VOLODER |
Sažetak: |
Brzina promjena, odnosno brzina inovacija i mogućnosti koje se pritom otvaraju u tvrtkama, te nastojanje kako ih implementirati ili izbaciti na tržište, stalno se povećava. Nije čudo što su inovacije postale nova paradigma 21. stoljeća. Činjenica je da su mnoge uspješne inovacije rođene, odgojene i puštene na tržište iz etabliranih organizacija, najčešće velikih tvrtke ili agencija. I kada se neke tako velike organizacije upuste u proces inovacije, nitko ne zna koja će inovacija biti uspješna, a koja neće. Da bi se ideja uspješno komercijalizirala, brojne postaje u cjelokupnom stvaranju inovacije moraju biti ispunjene. Pogreška ili neuspjeh na bilo kojoj od njih može dovesti do uništenja prilike za bilo kakvim poboljšanjem. 1. Inovacije kao nužda |
Hashtags: |
#Management |