Transformacijsko vodstvo kreativnih zaposlenika

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2016
Članak:
Transformacijsko vodstvo kreativnih zaposlenika
Stranica:
210.
Autor/i:
Autor: Prof. dr. sc. Vinko BELAK
Sažetak:

      Kreativni zaposlenici traže kreativno vodstvo. U praksi vodstva pokazalo se da različiti oblici autokratskog vodstva, kojem je sklona većina menadžera, ne daje dobre ekonomske rezultate. Zbog toga se već nekoliko desetljeća traga za novim oblicima vodstva koje će bili učinkovitije.
      Transformacijsko je vodstvo proces koji mijenja i transformira razmišljanja i ponašanja ljudi s ciljem praćenja brzih promjena posebno u kreativnim industrijama i s ciljem pretvaranja njihova osobnog interesa u interes organizacije. Kako to postići, u članku ćete naći odgovore, ali i dvojbe na koje nema jednoznačnog odgovora.

1. Uvod
2. Problemi primjene klasičnih stilova u vodstvu kreativnih zaposlenika
3. Osnovni model transformacijskog vodstva
4. Definiranje autentičnog vodstva
5. Emocionalna osnovica Žuspostavljanja odnosa između lidera i kreativnih zaposlenika
6. Emocionalna inteligencija i karizma kao osnovica djelovanja autentičnoga transformacijskog lidera
7. Oblikovanje modela autentičnog transformacijskog vodstva kreativnih zaposlenika
8. Zaključak 

Hashtags:
#Management

Povezani sadržaj:
rrif - 9.2020, str. 192
Menadžment za budućnost