Emocionalna inteligencija u upravljanju i međuljudskim odnosima

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 7.2016
Članak:
Emocionalna inteligencija u upravljanju i međuljudskim odnosima
Stranica:
228.
Autor/i:
Autor: Prof. dr. sc. Vinko BELAK
Sažetak:

Ljudi pokreću radne procese. Pokretanje se temelji na motivaciji, a motivacija je rezultat emocija. Najčešće korištena emocija za pokretanje ljudi je strah. Međutim, veliki poslovni uspjesi teško se postižu strahom. Oni se postižu dobro artikuliranim strastvenim emocijama. Teško bi to bilo praktično dokazati, ali može se slobodno tvrditi da veći doprinos poslovnom rezultatu može dati pozitivno motiviran talentirani čovjek nego stotinu ustrašenih ljudi.
Vrlo je vjerojatno da primjena emocionalne inteligencije u vodstvu poduzetnika i dr. može puno pomoći. U ovom ćemo članku pokazati kako to i ostvariti.

1. Uvod
2. Novija istraživanja emocionalne inteligencije
3. Značenje emocionalne inteligencije u poslu i njezin odnos s duhovnom i racionalnom inteligencijom
4. Definiranje sadržaja emocionalne inteligencije i ciljevi njezina razvoja
5. Model razvoja i korištenja emocionalne inteligencije
6. Zaključak

Hashtags:
#Management

Povezani sadržaj:
rrif - 9.2020, str. 192
Menadžment za budućnost