Promidžba i reprezentacija u poreznom sustavu

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2015
Članak:
Promidžba i reprezentacija u poreznom sustavu
Stranica:
33.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač.
Sažetak:

Troškovi promidžbe uobičajeni su izdatci u poduzetničkoj aktivnosti sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama. Zbog svoje funkcije u poreznom sustavu ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a može se odbiti i pretporez u sustavu PDV-a. Nasuprot tome, za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja.
1. Porezno uređenje promidžbe, reprezentacije i darovanja
2. Troškovi promidžbe
3. Ugošćenja i drugi troškovi reprezentacije
4. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju
5. Troškovi darovanja za opće korisne djelatnosti
6. Zaključak
 

Hashtags:
#Računovodstvo