Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2015 |
Članak: |
Promidžba i reprezentacija u poreznom sustavu |
Stranica: |
33. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe uobičajeni su izdatci u poduzetničkoj aktivnosti sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama. Zbog svoje funkcije u poreznom sustavu ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a može se odbiti i pretporez u sustavu PDV-a. Nasuprot tome, za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja. |
Hashtags: |
#Računovodstvo |