Utjecaj elektroničke trgovine na reviziju financijskih izvještaja

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2015
Članak:
Utjecaj elektroničke trgovine na reviziju financijskih izvještaja
Stranica:
155.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Silvija PRETNAR ABIČIĆ , ovl. rev.
Sažetak:

Iako komuniciranje i obavljanje transakcija s pomoću računala i računalnih mreža nije novo obilježje poslovnog okruženja subjekta, primjena interneta u poslovanju s kupcima te obavljanje elektroničke trgovine s drugim subjektima zahtijevaju da revizor prilikom planiranja i obavljanja revizije financijskih izvještaja razmotri značajnost e-trgovine u poslovnim aktivnostima subjekta i njezin utjecaj na procjenu rizika sa svrhom izražavanja mišljenja o financijskim izvještajima. Upute za primjenu međunarodnih revizijskih standarda kada se subjekt za potrebe obavljanja elektroničke trgovine odnosno realizaciju svojih trgovačkih i poslovnih aktivnosti koristi javnom mrežom (internetom) sadržane su u Međunarodnoj smjernici revizijske prakse (MSPR) 1013 Elektronička trgovina – utjecaj na reviziju financijskih izvještaja.
1. Uvod
2. Potrebna znanja i vještine revizora
3. Poznavanje poslovanja subjekta
4. Identifikacija rizika
5. Razmatranje internih kontrola subjekta
6. Utjecaj elektroničkih zapisa na revizijski dokaz
7. Zaključak
 

Hashtags:
#Revizija

Povezani sadržaj: