RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

Ambalaža prodaje proizvod – tvrdnja je koja se u praksi neprestano potvrđuje kao istina jer ambalaža je prvo što potencijalni potrošač zamijeti kod proizvoda, stoga je opravdano ambalaži posvetiti posebnu pozornost. Riječ je o kratkotrajnoj imovini poduzetnika, prvenstveno onih koji se bave proizvodnjom. Vlastita ambalaža dijeli se na povratnu i nepovratnu ambalažu. Kod trgovaca koji se bave prodajom proizvoda koji dolaze u povratnoj ambalaži, značajna je tuđa ambalaža s kojom se postupa različito u odnosu na vlastitu povratnu ambalažu.
1. Uvod
2. Vlastita povratna ambalaža
3. Nepovratna ambalaža
4. Tuđa povratna ambalaža
5. Zaključak

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Hrvatski računovodstveni sustav HSFI, MRS, MSFI i Tumačenja (1)