Prigodni darovi, promidžba i reprezentacija

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2014
Članak:
Prigodni darovi, promidžba i reprezentacija
Stranica:
48.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač.
Sažetak:
Troškovi promidžbe nužni su izdatci u poduzetničkoj aktivnosti sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama, a priznati su troškovi u smislu osnovice poreza na dobitak. Za usluge promocije proizvoda i usluga porezni obveznik može se koristiti pravom odbitka pretporeza. Za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak, troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja.
  1. Troškovi darovanja za opće korisne djelatnosti
  2. troškovi Promidžbe i reprezentacije prema poreznim propisima
  3. Troškovi promidžbe
  4. Ugošćenja i drugi troškovi reprezentacije
  5. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju
  6. Zaključak
Hashtags:
#Računovodstvo