Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 11.2014 |
Članak: |
Prigodni darovi, promidžba i reprezentacija |
Stranica: |
48. |
Autor/i: |
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe nužni su izdatci u poduzetničkoj aktivnosti sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama, a priznati su troškovi u smislu osnovice poreza na dobitak. Za usluge promocije proizvoda i usluga porezni obveznik može se koristiti pravom odbitka pretporeza. Za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak, troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja. 1. Troškovi darovanja za opće korisne djelatnosti 2. troškovi Promidžbe i reprezentacije prema poreznim propisima 3. Troškovi promidžbe 4. Ugošćenja i drugi troškovi reprezentacije 5. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju 6. Zaključak |
Hashtags: |
#Računovodstvo |